pondělí 16. června 2014

Látkové aplikace a záplaty bez šití


Objevila jsem úžasný způsob, jak zamaskovat flíčky a drobné dírky na oblečení, bez nutnosti použít šicí stroj.

 Já se záplaty nejsme kamarádi. Nebaví mě to.
 Mám celkem velkou kupu oblečení pro holky (z některých kousku už určitě vyrostly), která čeká na záplaty.  Především z důvodů flíčku a malých dírek. 

Možná už ho někteří z vás znají dávno, já ho objevila až teď a pro ty, kteří ho taky neznají je tu. 

VLIESOFIX

Je to jakýsi zažehlovací papír s vrstvou lepidla. Je to úžasně jednoduché a rychlé. Aplikovat můžete na trička tepláčky. Můžete s ním zdobit jedno barevné oblečení a ve fantazii se meze nekladou. 

Já se teprve rozjíždím, takže až budu mít více kousků nazdobeno zkusím přidat pár fotek.

Zatím jsme vytunili jedno tričko pro slečnu N, které hyzdil drobný flíček. 

Tu je postup jak jsem pracovala:



Co je třeba:
*tričko nebo kus oblečení, který chcete zdobit či upravit
*kus látky, kterou budete aplikovat
*šablonu
*žehličku
toď vše..

My s N jsme se rozhodli pro srdíčko. Vystřihla jsem si tedy z Vliesofixu srdíčko a přiložila ho hrubou stranou na rub látky, kterou budeme aplikovat a přežehlit na nejvyšší stupeň.


Poté jsem srdíčko po obvodu vystřihla.


Sundala jsem papír, funguje to teď jako samolepka, která nelepí ;).


a přiložila jsem ho na místo, kde byl na tričku flíček. Možná jsem se trefila i celkem do středu.
A zase zažehlila naplno.


N se tričko moc líbí a srdíčko má úspěch.
 Hlavně u mě. Bylo to velmi rychlé, jednoduché a pro mě s obrovským výsledkem.


(Upss. Tak jsem se netrefila na střed, ale ono to není stejně vidět, když dítko neustále poskakuje. Snad příště ;)

2 komentáře:

  1. Super, dobrý nápad, pusinka N je jistě potěšená, to by se hodilo naším klukům. Mějte se pohodově a brzy ahoooj, zdraví teta z dovči, mrňousové spí a já si dávám asi třetí kafčo neb jssem zase od 6-ti vzhůru. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravíme no dovču ;) Tak až se vrátíte tak můžeme klukům něco ozdobit. Mrňouskům moc pusinek a moc se tu na vás těšíme. A ty nevstávej v 6 když jsi na dovolené ;)

      Vymazat