úterý 21. ledna 2014

Změna

Jsem člověk velice impulzivní. Co mě nadchne musím mít hned a nejlépe okamžitě. Myslím, že hodně lidí tímhle štvu. Omlouvám se ;)

Není to tak dlouho, co se po mě moje nejstarší holčička čehosi dožadovala, já jsem žehlila a řekla jsem jí že až to dodělám, že půjdu. Ale malá netrpělivka se stále dožadovala HNED. Když jsem jí málem přejela ruku žehličkou, už jsem to nevydržela a okřikla jí. " to nevydržíš chvilku, to musíš mít všechno hned. Po kom to máš" a než jsem tu větu dopověděla věděla jsem. Od té doby se snažím své dceři, mé věrné kopii, vyjít vstříc hned jak to jde a nebo jí to co nejlépe vysvětlit, že vždycky to tak prostě nejde.

Zpět k té změně. Když jsem si zakládala blog, bylo to hodně impulzivní. Tenkrát jsem se dostala přes pinterest k blogům a moc se mi to líbilo a chtěla jsem jeden a samozřejmě nejlépe hned. Založila jsem si tedy blog o který jsem upřímně moc dobře nepečovala. Ale to jest mé nové předsevzetí, tedy jedno z mnohých, že. Chtěla bych si to tu z zútulnit. Chtěla bych tu vytvořit místo kam se budete nejen vy ale i já chodit rádi dívat.

Začnu jménem. Jméno "šití je posedlost" mě napadlo asi za pět vteřin když jsem ho potřebovala, abych se dostala dál v založení blogu. Je to pravda, šití mě moc baví a když začnu něco šít, něco co mě vážně nadchne, než to dokončím neuklízím, nemyju nádobí, vařím rychlá jídla, jen děti mě od stoje odtáhnou. ;)

Chtěla bych si zvolit jméno, které bude pro mě něco znamenat a bude něco vypovídat.
Před vánoci jsme posílali vánoční přání a já jsem nás všechny podepsala takto T+R+N+K+A. Jsou to počáteční písmena nás všech. Až manžel mě upozornil co naše iniciály vlastně znamenají. Pak mě napadlo, že je to přesně to co hledám. To jsme mi, jsem to já, protože oni jsou můj život, život, který tu s vámi sdílím.
Proto tedy nový název zní 
TRNKA

Chtěla bych změnit i logo na svých výrobcích. Tam mám další důvod. Stávající logo je příliš dlouhé, špatně se pamatuje a pokud chci psát stránku svého obchůdku na fler je to nekonečné www.fler.cz/renata@siti-je-posedlost . Proto bych to i zde chtěla změnit.

Prosím omluvte pokud nemáte rádi změnu, nechci nikoho odradit, ale u mě je změna vítaná a já jí zrovna teď potřebuju.

Proto tedy mé nové TRNKA ;)

Prosím, poradíte mi někdo jak bych si mohla zvolit novou adresu blogu, jako přesměrování.? Máte někdo zkušenost?

2 komentáře:

  1. Hmm, to nevím.... asi bych mrkla do nastavení:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. V nastavení si můžu zadat novou adresu, ale nepřesměruje. Starou adresu to zruší. To bych nerada, když se ke mě chodíte jukat ;-)

    OdpovědětVymazat