čtvrtek 9. ledna 2014

Didaktická housenka



Tak jak jsem slíbila, vkládám první šitý vánoční dárek. 
Je to didaktická housenka pro  synovce.
Je ušitá z jednotlivých polštářků, které jsou ušité z různého materiálu. Bavlna, flees, laminovaná bavlna.



Polštářky jsou spojené knoflíky....


...zipem, suchým zipem (chybí mi foto)..


...a provázkem. Do "ocásku" jsem všila hrkačku, a kdybych měla více času, tak seženu pískátko a jeden polštářek by byl šustící. Ale jak už jsem psala, šila jsem dárky troch nakvap, těsně před vánoci. Příští rok se polepším. ;)




Alence se nejvíce líbily "nožičky" ze stužky. Musím jí ušít dečku s takovými cedulkami, které tu na blogách holky šijou.
Snad z ní má radost i synoveček. 

4 komentáře:

  1. Má, má, děkujeme, jen odmítá "rozmontovávat" housenku na díly :-), ale to zase baví Pepíčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jsem ráda, pro potěchu oběma;-)

      Vymazat
  2. Týý brďo.... no tak ta je fantastická... a fantastický nápad:-)

    OdpovědětVymazat