pondělí 21. října 2013

Zavinovačka aneb klasila nikdy neomrzi



Když se nám narodila Natálka, měla jsem do výbavičky koupenou rychlozavinovačku. V porodnici měli ty klasické na zavazovaní. Byli skvělé. Miminka v nich byla schoulena jako v bříšku a moc se jim to líbilo. A to i Natálce. Z rychlozavinovačky si vyndavala ručičky a tak se tím i budila, když si ručičkou třeba škrábla na tvář.Honem jsem vybalila ty klasické co mi dala maminka po nás.  Byla suprová . Natálka mnohem líp spinkala a byly jsme obě spokojené. Když se měla narodit Karolinka už jsem věděla a zavinovačky pečlivě nachystala. Alenka se narodila na počátku léta, tak jsem ji chvilku zavazovala jenom do zavinovačky bez vložky, ale byly opravdu  vedra, takže jsme ji odložili.



Před týdnem a kousek se kamarádce narodila krásna holčička a novopečená maminka si v porodnici také vyzkoušela kouzlo staré zavinovačky. Po příjezdu domu ji malá holčička nechtěla v rychlozavinovačce spát a tak se obrátila na mě s prosbou, zda bych jí ušila klasickou zavinovačku. Byla to pro mě velká výzva a myslím že jsem obstála. Malá holčička už v ní spokojeně spinká a já jsem se rozhodla zase se k té staré klasice vrátit. Myslím, že na trhu není kde ji sehnat a proto bych je chtěla zkusit šít i pro další maminky, které budou chtít, aby se jejich maminka i po narozeni cítili v bezpečí jako u nich v bříšku.

holčička se jmenuje Alexa a je naprosto kouzelná




 Pokud by jste měli zájem o zavinovačku obraťte se na mě prostřednictvím e-mailu, nebo navštivte můj obchod na fler.cz a kontaktujte mě tam. Brzy přibudou klasické zavinovačky do mého sortimentu,

2 komentáře:

  1. Ta puntíkovaná je kouzelná, až budeme mít holčičku, určitě se ozvu:-)

    OdpovědětVymazat