úterý 1. října 2013

Vložka do kočárku, autosedačky...

 To mi to dalo, dát to na internet, ušité už je mám přez týden, jen jsem se nemohla dostat k tomu, abych to dala do obchůdku na Fler-shop šjp.

Začíná být chladno a já jsem už taky vytáhla, teplejší obleček pro kočárek Alence.
Vložka je dobrým pomocníkem. V zimě krásně hřeje a chrání kočárek před ušpiněním a vás před praním celého kočárku. Spodní část zimní strany je z laminované bavlny. Špína , která tam zůstane ze zablácených botiček se tak dá hezky utřít a vy nemusíte prát celou podložku.

Vložka je vhodná do sportovního kočárku, autosedačky, jako podložka do hlubokého kočárku i jako přebalovací podložka.

Moc se mi líbí látky od Michaela Millera a kolekce se zvířátky Zoologie je naprosto úžasná.


























Chtěla bych jich našít víc a z dalších "zvířátkových" látek.

Látky nakupuji u Melluzínky, tak pokud by jste chtěli podložku z látky kterou si sami vyberete, napište mi email. Moc ráda Vám jí ušiju.

Krásný podzimní den!

2 komentáře:

  1. Ahoj Reni, podložky vypadají dobře, možná by stálo za to nafotit je v akce:-), myslím jak by vypadali v kočárku, v autosedačce?Měj se hezky a hodně času na šití, M

    OdpovědětVymazat