čtvrtek 5. září 2013

zástěrka do školky



Tak nám začal nový školní rok. Natálka jde už třetí rok do školky. Je to mazec jak to utíká. Za necelé dva měsíce jí bude pět. Letos se k ní přidala i Karolínka. Mysela jsem si, že bude chodit jen tak jednou týdně pro zpestření. V pondělí ráno mi řekla jen "čau mami" a víc se o mě nestala. Po obědě jsem měla problém jí ze školky dostat. Takže začíná chodit nejspíš každý den. Ráno bych jí těžko vysvětlovala, že Natálka bude ve školce a ona půjde se mnou domů, když se jí tam tak líbí. Máme štěstí. Je to jedno šťastné dítko mezi spousto ubrečených, které tam maminky nechávají poprvé. U Karolínky je to hodně tím, že celý loňský rok tam chodila vyprovázet Natálku, zná školku, paní učitelku a dost dětí. A Natálka je tam s ní.


Holčičky potřebovaly do školky nové zástěrky. Jsou ušité ze starých šatů od mojí mamky. Látka na šatech byla hezká a nechtěla jsem to vyhazovat, že se budou hodit. A hele. Hodily se.

Inspiraci jsem našla někde na pinterest, bohužel už to nemůžu najít.


Zástěrky jsou oboustranné. A mají ve školce velký ohlas. ;)


Omlouvám se za kvalitu fotek. Fotila jsem na poslední chvíli v pondělí ráno před odchodem do školky. ;)

2 komentáře:

  1. Reni, jsou nádherné, super střih .... škoda, že mám dva kluky o tohle čančání přicházím, natáhnou na sebe"tepláky" a frčí si hrát .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat